خبرنگاران افسران مقابله با این سیاه‌نمایی دشمن‌اند

استاندار همدان گفت: استکبار جهانی برای سیاه‌نمایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده و خبرنگاران افسران مقابله با این سیاه‌نمایی دشمن هستند که با جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی مؤثر اقدامات و خدمات نظام در مقابل ابزارهای تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار و گردهمایی سالانه‌ی فعالان رسانه‌ای استان به مناسبت هفته خبرنگار، گفت: به مدیران توصیه می‌شود از ظرفیت جوانان خبرنگار در دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

استاندار همدان افزود: خبرنگاران در موضوعات مهم دولت مردمیِ ایران قوی و بحران‌هایی مانند بحران آب از منافع ملی حمایت کردند که این مسئله شایسته‌ی قدردانی است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی برای سیاه‌نمایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده و خبرنگاران افسران مقابله با این سیاه‌نمایی دشمن هستند که با جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی مؤثر اقدامات و خدمات نظام در مقابل ابزارهای تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت بسیار خوبی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در استان وجود دارد که در برهه‌های مختلف زمانی کم‌سابقه بوده و تکرار شدنی هم نیست.