رئیس شبکه ملی جهاد تبیین و رسانه جوانان کشور:

رسانه ها فعالیت جوانان را دریابند

رئیس شبکه ملی جهاد تبیین و رسانه سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها فعالیت های جوانان در عرصه های مختلف را دریابند.

به گزارش فردای همدان، امیر غلامی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: امروزه فعالیت جوانان به عنوان قلب تپنده جامعه به خوبی دیده نمی شود و نیازمند پوشش رسانه ای مناسب از فعالیت جوانان در سطح کشور می باشیم.

وی گفت: از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور جوانان ایران فعالیت های استانی، ملی و حتی بین المللی دارند که دستشان به اطلاع رسانی کوتاه است.

غلامی با اشاره به وجود برخی موانع و مشکلات برای جوانان برای پیاده سازی اهداف و برنامه ها خود اشاره داشت و گفت: همه از مشکلات خبر داریم و همه از کاستی ها خبر داریم اما بدان معنا نیست که نیمه پر لیوان هم نگاهی بیاندازیم و به غیر از پردازش به مشکلات جوانان، به جوانانی بپردازیم که در برابر مشکلات سینه سپر کرده اند و اقدامات ارزشمندی انجام میدهند.

وی گفت: رسانه ها بروند سراغ جوان ۲۲ ساله ای ماهیانه یک مدرسه با همراهی خیرین در سطح کشور میسازد، قلم بر زندگی جوانی بردارند که در ۲۶ سالگی بالای ۵۰۰ نیروی کار را حقوق میدهد، مصاحبه با جوانی را در دستور قرار دهند که یک تنه طی یک سال گذشته ۱۸ زندانی ازاد کرده و بسیار جوانان دیگر که فقط کافیست رسانه ها خالصانه سراغ آنها را از فعالین مدنی بگیرند.

این مدیر جوان همچنین گفت: به آمار ۲۱ میلیون جمعیت جوان در کشور رسیدیم و با یک جستجوی ساده در رسانه ها میبینیم که سهم خبر با محوریت جوانان و ۵ درصد جمعین جوانان هم نمیرسد.

غلامی در پایان اشاره کرد: شبکه ملی “جهاد تبیین و رسانه” در راستای توانمند سازی توانایی جوانان در حوزه رسانه و اطلاع رسانی فعالیت جوانان و با شعار “جوانان برای جوانان” ، همراه رسانه های کشور خواهد بود تا جوانان را دریابیم.