ورزشکار ملایری در مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور، دوم شد

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: «پوریا احمدی‌منفرد» ورزشکار جوان و خوش‌آتیه ملایری با کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور، خوش درخشید.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا سپهری‌نیا افزود: مسابقات وزنه برداری جوانان کشور با میزبانی اردبیل برگزار شد که پوریا احمدی‌منفرد توانست با همت و تلاشی خستگی ناپذیر در دسته ۷۳ کیلوگرم در حرکت بک ضرب با ثبت وزنه ۱۲۱ کیلوگرم نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

وی در ادامه از کسب مدال برنز مسابقات ورزنه برداری بزرگسالان کشور توسط ورزشکار ملایری خبر داد و اظهار کرد: «علیرضا زندی» نیز با کسب مدال درخشان برنز فوق سنگین وزنه برداری کشور خوش درخشید.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به میزبانی اردبیل برگزار شد، گفت: علیرضا زندی که سابقه کسب مدال جوانان آسیا را در کارنامه قهرمانی خود دارد، در این دوره از رقابت ها با ثبت وزنه ۱۷۱ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و ۲۱۷ کیلوگرم در حرکت دو ضرب با مجموع ۳۸۸ کیلوگرم موفق شد مدال برنز مجموع این رقابت ها را از آن خود کند.

سپهری‌نیا یادآور شد: در این دوره از مسابقات محمدرضا شیرزادی مربی وزنه برداری ملایری، سرمربیگری تیم وزنه برداری استان همدان را بر عهده داشت.