واگذاری زمین مناسب ویلایی به واجدان شرایط مسکن در ملایر

فرماندار ملایر گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پای منافع مردم ایستادیم و زمین مناسب ویلایی در اختیار تمام واجدان شرایط قرار می‌دهیم.

به گزارش هراز خبر، سلمان اسماعیلی در نشست شورای اداری ملایر، با بیان اینکه نهضت ملی مسکن یکی از دستاوردهای مهم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است و انقلابی در حوزه مسکن شهرستان ملایر ایجاد می شود، ادامه داد: در ازندریان و جوکار زمین قطعی و طرح تفکیکی مصوب شد و به‌زودی فراخوان اعلام می‌شود و واجدان شرایط پس از افتتاح حساب می‌توانند زمین تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰۰ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن برای الحاق به وسعت ۲۲۰۰ هکتاری شهر ملایر توافق شد که ۵۱۵ هکتار در فاز اول مصوب شد و تا ۱۵ روز آینده امکان‌سنجی، طرح جامع و تفکیکی آن نهایی و در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب می‌شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در شهر سامن نیز حدود ۳۰ هکتار توافق کردیم و در شهر زنگنه دو پلاک حدود ۲۵ تا ۳۰ هکتار هر کدام آماده توافق است، گفت: در اسلامشهر آق‌گل با وجود اینکه متقاضی نداشتیم، ۳۰ هکتار زمین توافق کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که سایت را برای ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن باز کنیم و تمام تعهدات بر زمین مانده دولت‌های قبلی از جمله قانون جوانی جمعیت را محقق کنیم.