ظرفیت بیمارستان ملایر به استاندارد آموزشی شدن می‌رسد

فرماندار ملایر از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: وضعیت بهداشت و درمان ملایر قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست.

به گزارش فردای همدان، سلمان اسماعیلی در نشست بررسی و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر، اظهار کرد: طبق قول مساعد معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و درمان تا شهریور سال ۱۴۰۳ ظرفیت بیمارستان ملایر به استاندارد آموزشی شدن می‌رسد.

وی با بیان اینکه با نگاه مثبت و کارشناسی معاون وزیر بهداشت و درمان، این نشست جزو بهترین جلسات با مصوبات خوب است، افزود: با تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان ملایر در تمامی حوزه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی همدان، وضعیت بهداشت و درمان ملایر قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست.

اسماعیلی ادامه داد: روز به روز شاهد تقویت و توسعه هرچه بهتر این حوزه هستیم و هم اکنون صدها میلیارد تومان پروژه در حوزه تعمیر، تجهیز و توسعه در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه سال‌های آینده سال‌های رشد و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر است، افزود: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی جوراب یکی از اولویت‌های مهم ملایر در حوزه بهداشت و درمان است که مقرر شد کارگروه ویژه‌ای در این زمینه تشکیل شود.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر یکی از پروژه‌های مهم و جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است که زمین آن تأمین شده و در این نشست مقرر شد تعیین تکلیف نهایی زمین و دریافت استعلام‌های لازم پیگیری شود.

وی ادامه داد: مرکز ناباروری ملایر مهر امسال آماده بهره‌برداری بوده و اورژانس بیمارستان مهر نیز هفته دولت امسال قابل افتتاح و آماده ارائه خدمات است.

در این نشست مقرر شد برای پذیرش دانشجو در رشته‌ فوریت‌های پزشکی و هوشبری در مهر ۱۴۰۲ مکاتبات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شود.