بيمارستان اکباتان همدان 65 درصد پيشرفت فيزيکي دارد

گروه جامعه: معاون برنامه‎ريزي و عمراني فرماندار همدان گفت: بيمارستان اکباتان جزو پروژه‌هاي مهم همدان است که 65 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.       به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در مراسم افتتاح چندين بوستان‌ و تعدادي از پروژه‌هاي عمراني شهرداري منطقه 3 همدان با اشاره به اينکه 50 درصد از درآمدهاي شهرداري در […]

گروه جامعه: معاون برنامه‎ريزي و عمراني فرماندار همدان گفت: بيمارستان اکباتان جزو پروژه‌هاي مهم همدان است که 65 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در مراسم افتتاح چندين بوستان‌ و تعدادي از پروژه‌هاي عمراني شهرداري منطقه 3 همدان با اشاره به اينکه 50 درصد از درآمدهاي شهرداري در حوزه عوارض محقق شده است، اظهار کرد: اگر مردم در حوزه پرداخت عوارض تلاش کنند خدماتي که ارائه مي‌شود نيز افزايش مي‌يابد.

وي با بيان اينکه در سفر رئيس جمهور 840 ميليارد تومان براي استان همدان بودجه تخصيص داده شد، اضافه کرد: از اين مقدار 580 ميليارد تومان براي شهرستان همدان تخصيص داده شد.

معاون برنامه‎ريزي و عمراني فرماندار همدان ادامه داد: مهمترين پروژه‌اي که توانست از اين مقدار بودجه، بيشترين اعتبار را به خود اختصاص دهد کنارگذر شرق به غرب است که براي انجام آن 92 ميليارد تومان تخصيص داده شده است.

وي با بيان اينکه با افتتاح اين کنارگذر از حجم ورود ماشين‌هاي سنگين به شهر کاسته مي‌شود، در ادامه تصريح کرد: بيمارستان اکباتان نيز جزو پروژه‌هاي مهم شهر همدان است که با تخصيص بودجه در حال بازسازي است و 65 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

افشاري خاطرنشان کرد: تکميل بيمارستان فرشچيان در قسمت پزشکي هسته‌اي نيز انجام شده که 3 ميليارد و 800 ميليون تومان براي اين قسمت هزينه شده است.

وي ادامه داد: از منابع عمومي 62 ميليارد تومان براي پروژه‌هاي عمراني تخصيص داده شده که 5 ميليارد تومان آن براي پروژه‎هاي محلات است.

معاون برنامه‎ريزي و عمراني فرماندار همدان در پايان گفت: با وجود کمبود بودجه و گستردگي کار در سطح شهر شاهد فضاي کار کارشناسي در بخش عمراني هستيم.

وي در پايان سخنانش با بيان اينکه از کارهاي نقطه‌اي و زودگذر صرفنظر مي‌شود و خدمات گسترده در حال انجام است، خواستار توجه به اين مهم شد.

شهردار همدان نيز در آيين بهره برداري از اين طرح ها گفت: اين طرح ها شامل بهره برداري از پارک گلچين و پرديسان، چمن مصنوعي و آسفالت معابر بوده است.

سيد مصطفي رسولي افزود: براي احداث پارک پرديسان با پنج هزار متر مربع وسعت بالغ بر 6 ميليارد و 300 ميليون ريال و احداث پارک گلچين نيز سه ميليارد و 200 ميليون ريال اعتبارهزينه شده است.

وي پوشش و ديوارچيني کانال را از ديگر طرح ها ذکر کرد و افزود: براي اجراي اين طرح 9 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

وي با اشاره به احداث زمين فوتبال چمن مصنوعي کوي وحدت (خضر) خاطرنشان کرد: اين طرح نيز با 100 ميليارد ريال اعتبار بهره برداري شده است.

شهردار همدان اجراي عمليات آسفالت در منطقه سه را از ديگر طرح ها ذکر کرد و افزود: در سال جاري 14 هزار تن آسفالت براي منطقه سه همدان تهيه و توزيع شده که براي اين مقدار 6 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.