راه‌ اندازی هنرستان تربیت‌بدنی کبودراهنگ در آینده نزدیک

فرماندار شهرستان کبودراهنگ از راه اندازی هنرستان تربیت بدنی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، مسلم غلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: با توجه به وجود استعدادهای ورزشی شهرستان، راه اندازی هنرستان تربیت بدنی در کبودراهنگ امری ضروری بود و برای پرورش هر چه بهتر این استعدادها از نظر علمی و جسمی این هنرستان در شهرستان به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه ️تمام دستگاه های اجرایی شهرستان با اداره آموزش و پرورش همکاری لازم را برای اجرای برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان داشته باشند، خاطرنشان کرد:️ ادارات و سازمان‌ها تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خود را برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به‌کار گیرند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ ادامه داد:️ هدف از غنی سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد شادی و نشاط در جامعه بوده است که تدوین برنامه توسط هر یک از دستگاه های ذی ربط در این رابطه ضرورت دارد.

وی با اشاره به به پیش بینی محل مناسب برای طرح غنی سازی اوقات فراغت بانوان جوان و نوجوان شهرستان مطرح کرد: باید ️نسبت به شناسایی استعدادها در همه رشته ها در کلاس های اوقات فراغت اقدام شود تا در طول سال برای پرورش استعدادها برنامه ریزی لازم انجام گیرد.

اختصاص ۱۰ تن آرد یارانه ای به نانوایان کبودراهنگی

غلامی در ادامه در جلسه شورای آرد و نان شهرستان گفت: به منظور مرتفع شدن کمبود سهمیه آرد شهرستان با پیگیری های انجام شده ۱۰ تن آرد یارانه افزون بر سهمیه قبل به واحدهای نانوایی شهرستان کبودراهنگ اختصاص یافت.

وی افزود: باید ساعت کار پخت تعدادی از نانوایی ها در سطح شهرستان در ساعت شش صبح و نیمی دیگر ساعت هفت صبح و ساعت پایان پخت چند نانوایی در سطح شهرها تا هشت شب تداوم داشته باشد.

غلامی با اشاره به اهمیت ساعت پخت نان در نانوایی های شهرستان به منظور رضایتمندی شهروندان، خاطرنشان کرد: باید نظارت و بازرسی بر نانوایی ها از سوی دستگاه های متولی به صورت منظم برای رعایت ساعت پخت نان انجام و با نانوایی های متخلف طبق قانون برخورد شود.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای کیفیت نان نیز یکی دیگر از دغدغه های به حق شهروندان است، یادآور شد: شناسایی و برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف در شهرستان کبودراهنگ در دستور کار قرار دارد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بدون مماشات برخورد خواهد شد.