آغاز اجرای طرح” تابستان و کتاب” در ملایر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از آغاز اجرای طرح "تابستان و کتاب"در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سید مهدی آخشیک با اشاره به فرا رسیدن اوقات فراغت تابستانی و لزوم توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه های معنوی و فکری میهن اسلامی، بیان کرد: برای دومین سال متوالی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با تعیین نقاط هدف در مناطق کمتر برخوردار شهرستان که فاقد کتابخانه نیز هستند اقدام به برگزاری برنامه های سلسله وار با اجرای قصه گویی، معرفی کتاب، مسابقات نقاشی و کتابخوانی کرده است.

آخشیک ادامه داد: سال گذشته این طرح با نام “تابستان با طعم کتاب” آغاز و امسال با عنوان “تابستان و کتاب” در چند نقطه از شهرستان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری کتابخانه های ولایت، دانشجو و علامه مجلسی در مسجد محله زرینی شهرستان به اجرای برنامه پرداختند.

آخشیک تصریح کرد: «طیبه عبدلی»، مسئول کتابخانه ولایت با معرفی و خوانش کتاب “زینب خانم” از سری کتاب های “قهرمان من” با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدای شاخص کشور پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر، وی یادآور شد: «مریم هنرجو» مسئول کتابخانه دانشجو نیز به اجرای قصه گویی از کتاب قصه های تصویری از گلستان سعدی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با متون اصیل ادبیات فارسی و «بهارک بختیاری» مسئول کتابخانه علامه مجلسی به اجرای مسابقه “آشنایی با مشاهیر” به طرح سوالاتی در مورد کتابهای مهم و اسامی نویسندگان این آثار پرداختند.