دستگیری یکی از عاملان قتل جوان ملایری

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یکی از عاملان اصلی قتل جوانی که در فروردین ماه امسال به قتل رسید توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل جوانی در فروردین ماه امسال در شهرستان ملایر و متواری شدن یکی از عاملان اصلی قتل، دستگیری این متهم در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده و تلاش شبانه روزی و به‌کارگیری شیوه شگردهای خاص پلیسی سرانجام محل اختفای متهم را در یکی از استان های جنوبی کشور شناسایی کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران متهم را که از محل اختفای خود با یک دستگاه خودرو سواری به سمت یکی از استان های مرکزی کشور در حرکت بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند، متهم در بازجویی های به عمل آمده به معاونت در قتل اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، البسه و گردو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در ۴۸ گذشته توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: مأپلیس امنیت اقتصادی شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته در حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی پل حرم آباد به چند خودروی حامل بار مشکوک می شوند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت تویوتا تعداد ۴۰۰ بطری ادکن و تعدادی لوازم خانگی، از یک دستگاه خودرو خاور دو تن گردو و تعداد ۲۰۰۰ ثوب البسه زنانه از یک دستگاه خودرو وانت تویوتای دیگر در مجموع به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند و در این ارتباط چهار نفر متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

ساکی در بخش دیگری از دستگیری یک توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در شهرستان با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در تهیه و توزیع مواد مخدر بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملایر اضافه کرد: مأموران پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و با به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم در مجموع ۴۴۰ گرم موادمخدر صنعتی و دو دستگاه توزین مواد مخدر را کشف و دو دستگاه موتورسیکلت را نیز توقیف کردند.

ساکی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، بیان کرد: طرح های مبارزه با مواد مخدر و دستگیری توزیع کنندگان از اولویت های مأموریتی این فرماندهی بوده و به طور مستمر اجرا می‌شود.