ضرورت ساماندهی مکان‌های جمع‌آوری ضایعات کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ با تأکید بر پیشگیری از سرقت و ساماندهی مکان های جمع آوری ضایعات در سطح این شهرستان گفت: خودحفاظتی از اموال مهمترین راه پیشگیری از سرقت است.

به گزارش فردای همدان، مسلم غلامی در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: با هدف جلوگیری از افزایش سرقت در این شهرستان گشت‌های مشترک رضویون با همکاری سپاه و نیروی انتظامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه مهمترین راه پیشگیری از سرقت آگاه‌سازی مردم درباره خودحفاظتی و رعایت موارد ایمنی از اموال خود آنهاست، ادامه داد: تاریکی برخی مناطق و محله‌های شهری و روستایی در شب هم به پیدایش زمینه سرقت منجر می‌شود و باید روشنایی تمام محلات تأمین شود تا زمینه ارتکاب جرم برای سارقان فراهم نشود.

غلامی تصریح کرد: در سال گذشته در روستاهای بخش مرکزی با توجه به انتخاب نگهبان محله سرقت در این مناطق روبه کاهش است که باید این امر مهم مدنظر دیگر بخش های این شهرستان باشد.

وی با تأکید بر اینکه برای پیشگیری از سرقت نیازمند همراهی و همدلی تمامی دستگاه ها و ادارات هستیم، یادآور شد: با توجه به اعلام شهرداری کبودراهنگ در رابطه با ایجاد منطقه مناسب برای حضور جمع آوری‌کنندگان ضایعات مکان های جمع آوری ضایعات در سطح این شهر باید در اسرع وقت توسط ادارات ذیربط ساماندهی شود.

غلامی در پایان بیان کرد: با ساماندهی مکان های جمع آوری ضایعات درصد بالایی از بیماری های واگیردار و غیرواگیر با رعایت بهداشت محیط کاهش می‌یابد.