ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در نهاوند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از ارائه رایگان خدمات دامپزشکی به دامداران در قالب گروه جهادی دامپزشکی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، در مناطق حفاظت شده و روستاهای کم برخوردار شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی نهاوند، میثم قیاسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور تحقق نظارت‌های بهداشتی، درمان و واکسیناسیون رایگان دام‌های روستایی و همچنین در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به اقشار کم درآمد جامعه، همزمان با فرا رسیدن «سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر» اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند اقدام به اعزام اکیپ جهادی به مناطق روستایی شهرستان کرد.

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی گروه جهادی دامپزشکی نهاوند در معیت نماینده ولی فقیه و معاون فنی اداره جهاد کشاورزی نهاوند ضمن مراجعه به روستاهای هدف، عملیات واکسیناسیون دام‌های سبک علیه بیماری آبله و بروسلوز(تب مالت)، واکسیناسیون هاری، سم پاشی بدن دام، ویزیت دام‌های بیمار و آموزش دامداران و روستاییان را به صورت کاملاً رایگان انجام می‌دهند.

قیاسی یادآور شد: این گروه جهادی در طول سال و به مناسبت‌های مختلف ملی-مذهبی با سه هدف محرومیت زدایی، پیشگیری از بیماری‌های دام و طیور، مدیریت بیماری، آموزش و ترویج مسائل مرتبط با دامداری به صورت رایگان فعالیت می‌کند.