بانك مسكن توانسته بازار پول و سرمايه را توامان به خدمت بگيرد

مراسم توديع حسن ريحاني پور و معارفه رسول مالمير مديران سابق و جديد شعب استان همدان با حضور عضو هيأت مديره، مديران عالی بانك مسکن، مسئولين ارشد استاني و مدیران کل دستگاههای اجرایی، رؤساي شعب و دواير مديريت در همدان برگزار شد.       به گزارش “فردای همدان”، آقاملائي عضو هيأت مديره، ابتدا با […]

مراسم توديع حسن ريحاني پور و معارفه رسول مالمير مديران سابق و جديد شعب استان همدان با حضور عضو هيأت مديره، مديران عالی بانك مسکن، مسئولين ارشد استاني و مدیران کل دستگاههای اجرایی، رؤساي شعب و دواير مديريت در همدان برگزار شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، آقاملائي عضو هيأت مديره، ابتدا با قدرداني از تلاشها و فعاليتهاي برنامه محور حسن ريحاني پور که کسب موفقیتهای چشمگیری را برای بانک مسکن استان همدان به همراه داشته است، با تبریک انتصاب ايشان به سمت مدير شعب استان كرمانشاه برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه بيان داشت: حضوردكتر بت شكن در راس هرم مدیریتی بانك، نعمتي بي نظير و فرصتی استثنائی برای بانک مسکن چراكه وی از زمان آغاز مأموريت خویش امتیازات ارزشمند و خدمات شایسته ای را براي بانك مسكن به ارمغان آورده اند، كه جديدترين آن مصوب كردن افزايش سرمایه بانک است كه با تلاشهاي بي وقفه و شبانه روزي دكتر بت شكن محقق گرديد و نتیجه آن فراهم شدن گشايشهاي فراواني براي بانك از جهت گسترش شبکه ،ميزان تسهيلات دهي و… می باشد.

دكتر رحمتیان مشاور مدير عامل بانک مسکن در امور منابع انساني نيز طي سخناني با قدرداني از خدمات ريحاني پور در استان همدان، اظهار داشت: بانك مسكن تنها بانك كشور است كه توانسته بازار پول و سرمايه را توامان به خدمت بگيرد و بين اين دو بازار ارتباط برقرار نمايد و اين امر موجب شده  تا بانك مسکن ضمن امکان تامین مالی برای تمامی بخشها بتواند به درخواستهای متنوع مشتریان مختلف پاسخ مثبت دهد.

وی در ادامه اتحاد و همدلي كاركنان را عاملي كليدي در رسيدن به موفقيتها  دانستند و تقويت آن را خواستار شدند.

ريحاني پور، مدير شعب استان همدان به ارائه گزارشی از عملكرد 50 ماه خدمت خود در استان همدان پرداخت و گفت: با همت همکاران ساعی استان منابع مدیریت از مرز 800/11 میلیارد ریال عبور کرد که طی چهار سال بیش از سه برابر رشد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به کسب دو موفقیت بی نظیر که همان رتبه دوم از حیث مانده منابع در شبکه بانکی استان و سهم 9/14%  از منابع استان است،خاطر نشان کرد: دستیابی به این جایگاه در کشور بی نظیر است.

وی با اشاره به رشد 31 درصدی مانده سرفصل جاري و 13 درصدی سرفصل قرض الحسنه در سالجاري تنزل قیمت تمام شده  نسبت به میانگین کشوری را از نتایج فعالیت مطلوب در سرقصل منابع صفر درصدی برشمرد.

وی در ادامه رشد 42 درصدی حساب ممتاز و 324% تحقق هدف در این سرفصل را یادآور شد و بیان کرد: استان همدان در این حوزه رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی رشد 190 درصدی پرداخت تسهیلات مشارکت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نیز از دیگر موفقیتهای استان همدان برشمرد.

سامري، مشاور استاندار همدان از بانك مسكن بعنوان بانکی فوق العاده خوب و فعال یاد کرد و گفت: کارکنان بانک مسکن انصافا در اکثر حوزه ها خصوصاً در مسكن مهر با تمامي توان و تلاش به انجام وظیفه پرداختند و آمارهای ارائه شده خود از عملكرد مطلوب بانك مسكن همدان در استان و كشور حکایت دارد.