انبار امدادی در شهرستان بهار احداث می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: با توافقات انجام شده انبار بزرگ امدادی برای شهرستان بهار احداث می‌شود.

به گزارش فردای همدان، علی سنجربگی در مراسم تجلیل از نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بهار که در پایگاه امداد جاده ای صالح آباد با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در همین رابطه با تملک زمین اهدایی سریعا مراحل ساخت انبار امدادی در صالح آباد شهرستان بهار انجام خواهد شد.

وی همچنین از تجهیز پایگاه های امدادی استان همدان به آمبولانس و خودروهای نجات خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان بهار و سایر شهرستان‌ها به این خودروها مجهز خواهند شد به طوریکه مراحل خریداری دستگاه ها در سطح کشور در حال انجام است.

فرماندار شهرستان بهار هم تصریح کرد: احداث انبار امدادی از مطالبات چندین ساله این منطقه بوده و شهرستان بهار باید دارای انبار امدادی مستقل باشد.

مجتبی فیض‌اللهی خاطر نشان کرد: در همین رابطه با توافقی که صورت گرفته مقرر شد شهرداری صالح آباد قطعه زمینی افزون بر ۲۰۰۰ متر اهداء کند و جمعیت هلال احمر استان همدان نیز هزینه های ساخت آن را متقبل شود.

وی در این مراسم با تقدیر از اقدامات مخلصانه جمعیت هلال احمر گفت: حضور فعال این عزیزان در حوادث و بلایا و کمک به آسیب دیدگان و در راه ماندگان قابل ستایش بوده و همه مردم قدردان نجاتگران جمعیت هلال احمر هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، فیض‌اللهی با اشاره به اصول هفت‌گانه هلال احمر مطرح کرد: امور بشردوستانه و جهان شمول این جمعیت در کنار بی طرفی و بی غرضی، مستقل بودن و داوطلبانه بودن آن نشان دهنده این است که اعضای هلال احمر در عین یگانگی، خالصانه و عاشقانه در کنار مردم هستند.