بهبود عبور و مرور شهری در طرح تعریض خیابان شهدای ملایر

شهردار ملایر به اجرای طرح تعریض خیابان شهدا با هدف بهبود عبور و مرور شهری اشاره کرد و گفت: تعداد چهار باب مغازه که پس از توافق با مالکین به تملک شهرداری درآمده و تخریب شدند، پس از آسفالت در چند روز گذشته تحویل همشهریان شد.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجید فرجی ابرازامیدواری کرد که در آینده نزدیک با تملک و تخریب سایر املاک این خیابان، حد فاصل میدان شهید جوکار تا میدان امیرکبیر به‌صورت کامل تعریض شود.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰۰ مترمربع تعریض در نقاط مختلف با اولویت خیابان های اصلی سطح شهر طبق ماده ۱۰۱ و تبصره ۴ شهرداری انجام شده است، تصریح کرد: در راستای تأمین مالی تملک و تعریض خیابان‌ها، توافقات گسترده ای با اداره اوقاف و امور خیریه و سایر دستگاه‌ها انجام شد.

فرجی ادامه داد: توانستیم رقم قابل توجهی به دارایی‌های شهرداری اضافه کنیم تا بتوانیم گام‌های بزرگتری در این زمینه برداریم.

وی اولویت نخست شهرداری را تعریض خیابان شهدا دانست و مطرح کرد: تاکنون شهرداری توانسته حدود ۸۱۲ مترمربع شامل ۹ دهنه مغازه و یک گاراژ را از خیابان شهدا و خیابان شهید مصطفی خمینی تملک کند.