کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی ووشو کشور توسط ورزشکار ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: «بنیامین محمودنژاد» ورزشکار نوجوان و خوش آتیه ملایری با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی ووشو کشور مجوز حضور در اردوی تیم ملی ووشو نوجوانان کشور را دریافت کرد.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا سپهری‌نیا با بیان اینکه مسابقات قهرمانی ووشو کشور به میزبانی شیراز برگزار شد، افزود: بنیامین محمودنژاد، ورزشکار نوجوان و خوش آتیه ملایری با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات توانست در دیدارهایی جذاب و نفس گیر از سد حریفان سرسخت کشوری خود عبور کند.

وی اظهار کرد: این ورزشکار توانست با شکست حریفان با صلابت و اقتدار بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات بایستد و با گردن آویز طلای این مسابقات مجوز حضور در اردوی تیم ملی ووشو نوجوانان کشور را دریافت کند.

سپهری‌نیا ادامه داد: محمودنژاد با کسب مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات بار دیگر افتخاری چشمگیر را برای ورزش مهد نام آوران و قهرمانان در دومین ماه سال جاری رقم زد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین از درخشش دختران ملایری در مسابقات استعدادیابی بسکتبال نونهالان کشور خبر داد و گفت: زهرا حسینی و بیتا علی‌محمدی برای حضور در اردوی استعدادیابی نونهالان کشور انتخاب و معرفی شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسابقات استعدادیابی مینی بسکتبال سه به سه دختران نونهال کشور، برای معرفی مستعدین این رشته ورزشی به میزبانی شهرستان بروجرد در اواخر هفته سوم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور بیش‌از ۱۵ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

سپهری‌نیا افزود: تیم مینی بسکتبال ملایر نیز با مربیگری حدیث چهاردولی از مربیان حاذق و شایسته این رشته ورزشی و هماهنگی و همکاری هیأت بسکتبال این شهرستان در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات زهرا حسینی و بیتا علی‌محمدی با درخششی خاص و ارائه بازی‌های جذاب و دیدنی چشم ناظران و داوران را به خود جذب کردند و در نهایت برای حضور در اردوی استعدادیابی دختران کشور، انتخاب و معرفی شدند.