عدالت در نحوه و زمان پرداخت حقوق کارکنان در شهرداری رعایت نمی‌شود

گروه جامعه: رئیس کمیسیون برنامه بودجه، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهرهمدان گفت: عدالت در نحوه و زمان پرداخت حقوق کارکنان اعم از رسمی، پیمانی، قرادادی و شرکتی در شهرداری همدان به طور کامل رعایت نمی شود.         به گزارش “فردای همدان”، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون برنامه بودجه، حقوقی و […]

گروه جامعه: رئیس کمیسیون برنامه بودجه، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهرهمدان گفت: عدالت در نحوه و زمان پرداخت حقوق کارکنان اعم از رسمی، پیمانی، قرادادی و شرکتی در شهرداری همدان به طور کامل رعایت نمی شود.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون برنامه بودجه، حقوقی و امور اداری شورا با انقاد از این موضوع اظهار کرد:متاسفانه تاکیدات ذیل بودجه 95 تاکنون در شهرداری انجام نشده است.

قراباغی اضافه کرد: در حال حاضر د رپایان ماه بیشتر نیروهای شهرداری تمامی حقوق و مزایای خود را دریافت کرده اند  در حالی که دیگر نیروهای شرکتی از 20 تا یک ماه و حتی سه ماه تاخیر در ریافت حقوق دارند و این نوع پرداخت دور از عدالت است.

وی با اشاره به تاکیدات شورای اسلامی شهر همدان در ذیل بودجه سال 95 اضافه کرد: در این بودجه تاکید شده است حداقل نحوه پرداخت به گونه ای باشد که در یک زمان خاص تمامی نیروهای شهرداری حقوق خود را دریافت کنند و اگر توان پرداخت کل حقوق و مزایا وجود ندارد حداثل بخشی از مبلغ در یک زمان پرداخت شود .

حسین قراباغی با تاکید بر اینکه تفاوت پرداخت حقوق پذیرفتنی نسیت، اظهار کرد: این نحوه پرداخت در زمان حقوق منصفانه نیست .

قراباغی اضافه کرد: متاسفانه شهرداری همدان در چند سال گذشته نتوانسته از حق و حقوق کارکنان خود به نحو احسن و با استفاده از ضوابط و مقررات جاریه دفاع کند.

وی اجرای مهندسی منابع انسانی در شهرداری را ضروری دانست و به تبصره 25 ذیل بودجه 95 اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس این تبصره شهرداری موظف است هماهنگی لازم را  در جهت یکسان سازی زمان و نحوه محاسبات و میزان پرداخت هزینه ها را انجام دهد.