همدان؛ میزبان هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو

هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتور سیکلت و نیرو محرکه  از 24 تا 27 شهریور ماه و به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزارمی گردد.       به گزارش “فردای همدان”، در این نمایشگاه تعداد 120 واحد تولید کننده در سه سالن ابن سینا، الوند […]

هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتور سیکلت و نیرو محرکه  از 24 تا 27 شهریور ماه و به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزارمی گردد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، در این نمایشگاه تعداد 120 واحد تولید کننده در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه در فضایی حدود 5500 متر مربع حضور دارند.

حسین الماسی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان در این خصوص گفت: صنعت خودرو و قطعات یدکی از مهمترین صنایعی است که نقش قابل ملاحظه ای در رشد اقتصادی کشور دارد

وی گفت: پس از چند سال وقفه و در سال جاری توانستیم نسبت به برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو اقدام نماییم.

الماسی گفت: علاوه بر نمایشگاه تخصصی خودرو؛شرکت های فعال در زمینه قطعات، تجهیزات وابسته، موتور سیکلت، نیرو محرکه نیز به ارائه خدمات در این دوره از نمایشگاه خواهند پرداخت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان هدف از برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی خودرو را حضور بدون واسطه تولید کنندگان، صادر کنندگان و وارد کنندگان فعال در صنعت خودرو سازی و قطعات دانست.

وی ابراز امیدواری کرد، با اطمینان برپایی این نمایشگاه، گامی موثر برای اعتلای بیش از پیش صنعت خودرو در منطقه غرب کشور خواهد بود.

الماسی با بیان اینکه صنعت خودرو سازی در جهان دارای جایگاه خاصی بوده؛ ادامه داد این صنعت همواره در حال پیشرفت است و در عین حال نیز از رقابتی ترین صنایع می باشد.

وی در این دوره از نمایشگاه برندهای: کرمان موتور، مدیران خودرو، سایپا دیزل، آرین دیزل پایا، آزهاتیکس و برندهای مطرح قطعات یدکی و تجهیزات وابسته حضور دارند

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، ساعت بازدید نمایشگاه را 15 تا 21 اعلام کرد.

گفتنی است: از 12 استان تهران – اصفهان – مازندران – مرکزی – قم – کرمانشاه – تبریز – البرز – خراسان رضوی – آذربایجان شرقی – آذربایجان غربی و همدان در هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو که به میزبانی همدان برگزار می گردد؛ حضور دارند.