نمایشگاه تخصصی «مد و لباس ایرانی- اسلامی» در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برپایی دومین نمایشگاه تخصصی «مد و لباس ایرانی- اسلامی» در همدان خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم محصولات عفاف و حجاب ایرانی- اسلامی و با رویکرد حمایت از طراحان و تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی استان همدان آذرماه سال گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دوره نخست نمایشگاه و ارزیابی نظرسنجی‌های مردمی و همینطور کارشناسی نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفت. در این دوره از نمایشگاه با بهره‌گیری از تجربیات گذشته تلاش خواهد شد گامی مؤثر در راستای توسعه و رشد حوزه پوشاک و لباس ایرانی- اسلامی برداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه این نمایشگاه ۲۱ تیرماه و همزمان با هفته حجاب و عفاف آغاز به کار می‌کند، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۵۰ ویژند(برند) از ویژندهای مطرح حوزه پوشاک ایرانی- اسلامی در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: دومین نمایشگاه «مد و لباس ایرانی- اسلامی» استان همدان با همکاری بخش خصوصی برگزار می‌شود و دستگاه‌های اجرایی استان هم از جمله شهرداری همدان، امور بانوان استانداری، اداره‌کل فنی‌وحرفه ای استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای مشارکت در این رویداد بزرگ هنری اعلام آمادگی کرده‌اند.

ویژه با تأکید بر اینکه رویکرد عدالت فرهنگی و هنری در همه بخش‌ها مد نظر این اداره‌کل قرار دارد، اظهار کرد: برای بهرمندی هم استانی های عزیز در شهرستان‌های تابعه از این رویداد هنری، شهرستان ملایر هم مهرماه امسال میزبان برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی «مد و لباس ایرانی- اسلامی» در این شهرستان خواهد بود.