استخر شنای بانوان کبودرآهنگ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همزمان با ایام فرخنده عید سعید فطر استخر شنای بانوان کبودرآهنگ فردا چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فردای همدان، علی حقیقی اظهار داشت: مراحل اجرایی ساخت استخر شنای بانوان به عنوان بخشی از مجتمع ورزشی بانوان کبودرآهنگ از سال ۸۵ آغاز شده و فردا پس از ۱۷ سال با حضور مسئولان استانی و کشوري به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای احداث این مجموعه ۵۶ میلیارد ریال هزینه شده و بخشی از پروژه نیز پس از ۸۰ درصد پیشرفت از طریق ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی تکمیل شد.

حقیقی تصریح کرد: در سفر ریاست محترم جمهوری به استان نیز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت و تاکنون ۱۰ میلیارد این پروژه از سفر ریاست محترم جمهوری تخصیص داشته است.

وی بیان اینکه این پروژه از محل اعتبارت ملی_استانی می باشد، ادامه داد: مساحت این استخر ۱۳۴۰ متر مربع بوده که در همزمان با عید با سعادت فطر بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان افزود: این استخر شامل سالن‌های رختکن، استخر شنا و جکوزی و سونای خشک و بخار است که تست‌های اولیه انجام شده است و این استخر هیچ مشکلی برای بهره برداری ندارد.