برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان با حضور ۹ تیم در همدان

مسابقات جام رمضان با حضور کارکنان ادارات دولتی، ارگان‌ها و شرکت های خصوصی برگزار شد.

به گزارش فردای همدان و به نقل از هیئت والیبال، آغاز سال جدید در هیئت والیبال استان با مسابقات جام رمضان با حضور کارکنان ادارات دولتی، ارگان‌ها و شرکت های خصوصی برگزار شد.

رئیس هیئت والیبال استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان بیان کرد: این مسابقات با حضور ۹ تیم آغاز شد که استقبال خوب ادارات حکایت از شور و نشاط ویژه این جام دارد.

حمید بادامی نجات افزود: مسابقات والیبال جام رمضان همزمان با ماه مبارک رمضان و پس از افطار در ۲ گروه چهار و پنج تیمی در سالن فردوسی همدان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود می کند و تیم های صعود کننده به شکل ضربدری به مصاف هم خواهند رفت.

رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به استقبال ادارات از این مسابقات ادامه داد: تیم های پایگاه نوژه، دانشگاه بوعلی ، دانشگاه علوم پزشکی، انتقال گاز و آتش نشانی در گروه نخست و تیم های بنیاد مسکن، نظام مهندسی، شیر پگاه و اداره گاز در گروه دوم به مصاف هم رفتند.

وی افزود: مسابقات مقدماتی هر دو گروه به پایان رسیده و دوشنبه آینده پس از عید فطر دیدار نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد.

بادامی نجات با اشاره به تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی اظهار کرد: تیم های پایگاه شهیدنوژه و دانشگاه بوعلی از گروه نخست و تیم های بنیاد مسکن و نظام مهندسی از گروه دوم به دیدار نیمه نهایی صعود کرده اند.

به گفته بادامی نجات در پایان این مسابقات به تیم های برتر جوایز نقدی، جام، حکم و نشان اعطا خواهد شد.