شهرداری ساماندهی ورودی‌های همدان را تسریع کند

فرماندار شهرستان همدان گفت: کسبه و اهالی ورودی شهر همدان آمادگی لازم برای همراهی با شهرداری همدان برای ساماندهی مشاغل مستقر در این منطقه را دارند.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، مسلم مخفی در بازدید از ورودی شهر همدان از سمت بلوار ارتش و ابتدای جاده کرمانشاه، با بیان اینکه برای شهری مانند همدان که توسعه آن بر محور گردشگری است شایسته نیست که ورودی های نامناسب داشته باشد، اظهار کرد: ظرفیت معتمدان محلات برای جلب همکاری، توافق و ساماندهی ورودی های همدان فراهم است.

وی ادامه داد: ساماندهی واحدهای صنفی بلوار ارتش حد فاصل تقاطع شهید قهاری تا زیرگذر صداوسیما با عقب نشینی، تثبیت تجاری و بدون نیاز به اعتبار و بودجه خاصی قابل انجام است که فقط نیاز به همت شهرداری دارد.

مخفی با اشاره به اعلام آمادگی معتمدان محلات برای هر گونه همکاری لازم در این زمینه و هماهنگی های به عمل آمده آنها با مالکان واحدهای صنفی، بر اقدام شهرداری برای تسریع در ساماندهی این محدوده تأکید کرد.

احداث پارک بزرگ آمادای در اراضی مجاور بلوار آیت الله نجفی و ابتدای جاده غارعلیصدر پیشنهاد دیگر معتمدان محلات در بازدید فرماندار همدان بود که می گفتند تغییر کاربری و واگذاری واحدهای تجاری در حاشیه همین اراضی به مالکان احداث یک پارک بزرگ، حفظ و توسعه فضای سبز و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را به دنبال دارد.