«درگزین» از پیشتازان نهضت ملی مسکن استان همدان

فرماندار شهرستان درگزین گفت: پیشتازی درگزین در طرح نهضت ملی مسکن در استان موجب شد تا به‌زودی شاهد قرعه‌کشی و تحویل زمین به متقاضیان شهر کرفس باشیم.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری درگزین، کمیل خواستان اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از دغدغه های مهم استاندار بوده که با مساعدت ها و تأکیدات وی و بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان موضوع نهضت ملی مسکن شهر کرفس به ثمر نشسته است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۲ قطعه زمین در این طرح قرعه کشی شده است و به‌زودی شاهد آغاز عملیات عمرانی ساخت مسکن مناسب در این شهر خواهیم بود.

خواستان تصریح کرد: متقاضیانی که حائز و مشمول این طرح شده اند، باید مبلغ اولیه را واریز کرده تا مرحله سوم قرعه کشی انجام و زمین ها واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: برای آغاز عملیات عمرانی، بنیاد مسکن متولی امر آماده سازی زمین ها شده است و طی روزهای آینده روند تسطیح زمین ها و تعیین معابر انجام خواهد شد.

خواستان با بیان اینکه تلاش و پیگیری ها برای رساندن نهضت ملی مسکن قروه درگزین نیز ادامه دارد و نیاز است تا کشاورزان همراهی ویژه ای با این طرح داشته باشند، گفت: تأمین مسکن مناسب از اهداف دولت سیزدهم بوده و ما نیز در شهرستان جهادگرانه به دنبال این هدف هستیم و نیاز است تا مردم نیز در این راه ما را همراهی کنند.

وی اضافه کرد: طرح‌ بزرگ ایجاد مسکن در دولت سیزدهم می‌تواند راهکار مؤثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتاً افراد نیازمند مسکن و واجد شرایط جامعه را دربرمی‌گیرد.