تأمین ۱۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر

فرماندار ویژه ملایر از الحاق ۱۵۰۰ هکتار از اراضی روستاهای گلدره و سالارآباد به شهر ملایر و تصویب اجرای پروژه نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سلمان اسماعیلی ادامه داد: این اقدام با همکاری خوب مردم روستاهای گلدره و سالارآباد انجام شد که همراهی آنها قابل تقدیر و ستودنی است.

اسماعیلی تأکید کرد: با الحاق این محدوده به شهر ملایر، یک اتفاق تاریخی برای ملایر رقم خواهد خورد و ۷۰ درصد شهر فعلی ملایر، به وسعت شهر اضافه می‌شود.

وی تأمین ۱۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را هدیه دولت سیزدهم به مردم ملایر دانست و بیان کرد: در تلاش هستیم سایت را دوباره بازگشایی کنیم تا هر ملایری که فرم (ج) آن سبز و واجد شرایط است، ثبت‌نام کند.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: زمین‌هایی در قطعات ۲۰۰ متری به صورت رایگان در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد تا با دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن، شروع به ساخت کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه ملایر ۱۴۰۳ پیشرفته‌تر و بهتر از ملایر امروز خواهد بود، گفت: به زودی فراخوان صادر می‌شود تا با دریافت نظرها، ایده‌ها و الگوهای حوزه و دانشگاه، یک شهر ایرانی- اسلامی با بهترین معماری شهرسازی، طراحی و اجرا کنیم.