احداث مسکن محرومین در کبودراهنگ نیازمند تامین زمین است

فرماندار کبودراهنگ گفت:برای احداث حدود ۲۸۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان نیازمند تامین زمین توسط دستگاه های ذیربط هستیم.

به گزارش فردای همدان، مسلم غلامی در جلسه شواری تامین مسکن شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد:اقدام ملی مسکن از طرح‌های مهم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است که تحقق آن در این شهرستان با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی شتاب می گیرد.

وی با بیان اینکه کمبود مسکن و نبود زمین کافی برای احداث مسکن در شهر کبودراهنگ موجب مهاجرت خواهد بود ،خاطرنشان کرد: با حل مشکل زمین شهری و اوقافی بودن از مهاجرت جلوگیری می‌شود و مهاجرت معکوس انجام می گیرد که در همین رابطه باید در شهرها زمین کافی برای احداث مسکن تامین شود.

غلامی با اشاره به اینکه برای احداث حدود ۲۸۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان نیازمند تامین زمین توسط دستگاه های ذیربط هستیم،یادآورشد: طبق آمار کبودراهنگ در مقاوم سازی روستایی این شهرستان با ۴۱ درصد آخرین شهرستان استان است که با کمک بنیاد مسکن و بانکهای عامل افزایش درصد مقاوم سازی روستایی شهرستان ضرورت دارد.

غلامی همچنین از فعال بودن سامانه جوانی جمعیت برای ثبت نام مسکن خبر داد و گفت: واحدهای مسکن مهر باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف و به متقاضیان تحویل شود ضمن اینکه بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات مسکن باید تسهیل گری کنند.