رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی جدید دانشگاه علوم پزشکی همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد: در آستانه روز جهانی سلامت و میلاد کریم اهل بیت از پایگاه اطلاع‌رسانی جدید دانشگاه علوم پزشکی همدان رونمایی شد.

به گزارش فردای همدان، علیرضا توقیری با اعلام این خبر افزود: ایجاد قالب‌های جدید و گسترش کانال‌های جدید اطلاع‌رسانی و تنوع و پوشش گسترده‌تر اخبار سلامت در پایگاه جدید مورد توجه خواهد بود تا ضمن انتشار محتوای سلامت محور انعکاس بهتری از خدمات و زحمات دانشگاه و کارکنان حوزه سلامت داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین اطلاع‌رسانی رویدادها و همایش‌ها، سامانه‌ها و اطلاعات مورد نیاز ذینفعان و مخاطبان اعم از بیماران، دانشجویان، اساتید، پزشکان و کارکنان در این سایت با دسترسی کاربرپسند مورد هدف قرار گرفته است.

به گفته وی، این پایگاه دسترسی سریع به محتوای چندرسانه ای را از طریق بسترهای مختلف و خصوصا دستگاه های همراه را برای بازدید کنندگان فراهم آورده است.

در ادامه مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه گفت: از چند ماه قبل با حمایت‌های معاونت توسعه دانشگاه و مشارکت شرکت پیمانکار تغییر سایت دانشگاه به علت نیازهای فنی و عملکردی و بروزرسانی زیرساخت‌های موجود آغاز شد.

احسان کوکاییان ادامه داد: در وبسایت جدید دانشگاه، تنها تغییرات شکلی و ظاهری ملاک عمل نبوده بلکه امنیت وبسایت و قابلیت‌های جدید مانند برقراری گفتگوی آنلاین اعمال شده که تحولی ارزشمند و کاربرپسند در روال بهره‌برداری از سایت جدید خواهد بود.