انهدام باند قاچاق آرد در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری پنج نفر از اعضای باند قاچاق آرد توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه، بررسی موضوع را دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی پنج نفر از اعضای این باند که اقدام به خرید و جمع آوری آرد سهمیه ای از سطح نانوایی ها و فروش آن می کردند را شناسایی و در چند عملیات جداگانه و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، یادآور شد: پلیس آمادگی کامل دارد تا دست افراد واسطه گر و سودجو که باعث ایجاد اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی مردم می شود را قطع کند و در این راستا از شهروندان خواست موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از کشف خودروی پراید سرقتی با هوشیاری مأموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و مطرح کرد: مأموران پاسگاه انتظامی جوزان حین کنترل و گشت زنی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک می شوند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط با بررسی صورت گرفته مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت است و به همین منظور خودرو به پاسگاه انتقال و پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

ساکی گفت: مالکان خودروها باید با تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشداردهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع سرقت خودرو پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.