اسپانسر تیم هندبال همدان مشخص شد

استاندار همدان ضمن اشاره به حمایت از هندبال بانوان استان در لیگ برتر، گفت: برای حمایت از تیم هندبال ملایر شرکت کرد کیان به زودی اسپانسر هندبال استان خواهد شد.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در جریان سفر به استان همدان با علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در رابطه با توسعه رشته هندبال در این استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حضور داشت، حاضران در مورد آخرین شرایط رشته ورزش هندبال در همدان و توسعه زیرساخت‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس فدراسیون هندبال در این دیدار با اشاره به حضور ورزشکاران همدانی در بدنه تیم‌های ملی هندبال، اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان یکی از موفق‌ترین استان‌ها در رشته هندبال به شمار می‌آید و در هر دو بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی مختلف نمایندگانی از این استان در تیم ملی حضور دارند.

علیرضا پاکدل افزود: هندبال ایران طی چند سال اخیر موفقیت‌های بزرگی را در عرصه‌های فراملی به دست آورد و صعود بانوان هندبالیست به مرحله یک هشتم نهایی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان برای نخستین بار در تاریخ این رشته، یکی از این موارد بود و خوشبختانه ورزشکاران همدانی نیز در کسب این موفقیت سهم داشتند.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان همدان برای توسعه هر چه بیشتر در رشته هندبال، افزود: استان همدان از نظر استعداد کمبودی ندارد اما نیاز است در شهرستان درگزین سالن تخصصی هندبال ایجاد شود و مسئولان با همکاری بیشتر زمینه حضور بخش خصوصی در عرصه حمایت از تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری را فراهم کنند.

در ادامه این نشست استاندار همدان با اشاره به مدیریت موفق ورزش استان خاطرنشان کرد: کسب موفقیت‌های مختلف در حوزه ورزش موجب نشاط و دلگرمی مردم و مسئولان استان شده است.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: افتخار آفرینی ملی‌پوشان هندبال استان برای کشور قابل تقدیر و تشکر است و در این راستا حمایت لازم از ساخت سالن اختصاصی هندبال در درگزین صورت خواهد گرفت وبودجه قابل قبولی به این امر اختصاص خواهد یافت.

قاسمی فرزاد در پایان با اشاره به حمایت از هندبال بانوان استان در لیگ برتر مطرح کرد: برای حمایت از تیم هندبال ملایر شرکت کرد کیان به زودی اسپانسر هندبال استان خواهد شد.