رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:

گروه موسیقی “کوبان شمس” نهاوند برگزیده جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : گروه موسیقی "کوبان شمس" از نهاوند برگزیده جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شد.

به گزارش فردای همدان، امیر بحیرایی در تشریح این خبر اظهار کرد: این افتخار برای اولین بار در تاریخ فرهنگ و هنر شهرستان نهاوند اتفاق افتاده است.

وی افزود: سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر که از یکم تا چهارم اسفند ماه سالجاری در تهران برگزار شد که گروه موسیقی “کوبان شمس” شهرستان نهاوند به سرپرستی “مهدی حبیب‌وند” و هنرمندان این گروه مهدی حبیب‌وند (سنتور)، بابک نیری (تار)، مهدی نصرتی(عود)،محمد امینی‌راد(کمانچه)، مهدی عین‌قلایی(تنبک)،محمدمبین فردین(دف)، حسین مومیوند(آواز) در این جشنواره شرکت کردند.

بحیرایی ادامه داد: شامگاه پنجشنبه چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ آیین اختتامیه سی‌و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور “محمدمهدی اسماعیلی” وزیر فرهنگ و مسئولین جشنواره و اصحاب رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تصریح کرد: در بخش برگزیدگان مسابقه ملی موسیقی ایران دیپلم افتخار بهترین گروه‌نوازی به دو گروه«هور» از تهران به سرپرستی “حسین روزبهانی” و گروه«کوبان شمس» از شهرستان نهاوند به سرپرستی “مهدی حبیب‌وند” اهدا شد.

در خاتمه کسب این افتخار را به هنرمندان، اصحاب فرهنگ و هنر، دوستداران و علاقمندان و مردم فهیم و هنردوست شهرستان نهاوند تبریک و شادباش گفت.