شهرستان بهار؛ میزبان اختتامیه جشنواره دفاع مقدس استانی

فرماندار شهرستان بهار از میزبانی این شهرستان در ماه جاری برای اختتامیه جشنواره دفاع مقدس استانی با حضور میهمانان خارجی خبر داد.

به گزارش فردای همدان، روح‌الله نباتی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان بهار، اظهار کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره دفاع مقدس در شهرستان بهار فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت شهرستان بهار است.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره دفاع مقدس اسفندماه در شهرستان بهار به صورت کشوری و با حضور میهمانان خارجی برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت شهرستان بهار است تا با نشان دادن فرهنگ ایستادگی، ایثار و مقاومت موجب عزت و عظمت این فرهنگ غنی در شهرستان شویم.

نباتی با تأکید بر اینکه اثرگذاری جشنواره دفاع مقدس به جریان سازی بودن آن بستگی دارد، تصریح کرد: باید با استفاده از ایده و فکر همه کمیته ها و مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تدابیر و اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را به کار گیرند.

وی تأکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و صاحب‌نظران ایثار و مقاومت شهرستان بهار به بُعد تبلیغاتی و رسانه ای، فضاسازی محیطی و دیگر عوامل برگزاری این جشنواره به منظور معرفی بُعد ایثار و شهادت و ارائه کار ماندگار با نما و دیدگاه جدید در این حوزه در استان توجه ویژه‌ای شود.

ب️ه گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهار، نباتی یادآور شد: میهمانان خارجی به طور قطع برای شهرستان در حوزه معرفی و نشان دادن توانمندی شهرستان می‌تواند بسیار مؤثر باشد که در همین رابطه استفاده از همه ظرفیت های شهرستان و استان از نقش مؤثری در آورده های مناسب این جشنواره برای همه برخوردار خواهد بود.