آمادگی ۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی همدان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی کامل ۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲۵ راهدارخانه برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در سطح استان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، صفر صادقی‌راد اظهار کرد: این اداره کل برنامه ریزی های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه سطح استان را انجام داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همدان در گذرگاه عبوری استان‌های غربی کشور قرار گرفته است، از این رو اهمیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه سطح استان برای استراحت کوتاه و رفع خستگی و خواب آلودگی مسافران نوروزی دوچندان می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: در همین راستا کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره‌ کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند که این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

صادقی‌راد تأکید کرد: گشت‌های ویژه‌ای نیز برای بازدید از وضعیت نمازخانه‌ها، رستوران‌ها، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه‌ها، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است که به‌صورت روزانه این موارد را رصد خواهند کرد.