همدان قهرمان مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان استان شد

دبیر هیئت کشتی استان همدان گفت: تیم همدان در مسابقات کشتی قهرمانی آزاد بزرگسالان استان به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش فردای همدان، قاسم ربیعیان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استان کشتی آزاد بزرگسالان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی استان کشتی آزاد بزرگسالان در خانه کشتی همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها کشتی‌گیران شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن، کبودرآهنگ و فامنین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت کشتی استان همدان با اشاره به نتایج این رقابت‌ها گفت: همدان با 199 امتیاز قهرمان شد و تیم های ملایر با 174 و تویسرکان با 99 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

ربیعیان خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های نهاوند با 94 امتیاز،بهار با 61 امتیاز و فامنین با 55 امتیاز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

وی تصریح کرد: یونس اردلان از همدان در وزن 57 کیلوگرم، سعید انوری از همدان در 61 کیلوگرم، داریوش ولیزاده از ملایر در 65 کیلوگرم، یوسف کامرانی از همدان در 70 کیلوگرم و علی کریمی از ملایر در وزن 74 کیلوگرم صاحب رتبه های برتر شدند.

ربیعیان تصریح کرد: همچنین عباس زندیه از ملایر در وزن 79 کیلوگرم، هادی وفایی پور از بهار در 86 کیلوگرم، حسین رسولی از فامنین در 92 کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان از همدان در وزن 97 کیلوگرم، ابوالفضل بربط در وزن 125 کیلوگرم قهرمان شدند.