شیفت بعداز ظهر مدارس دولتی به موسسات آموزشی واگذار شود

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان با بیان اینکه شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی به مدارس غیر انتفاعی و مراکز آموزشی واگذار شود، گفت: استفاده بهینه از فضاهای موجود در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فردای همدان، اکبر کاوسی‌امید در نطق پیش از دستور صحن شورا با تقدیر از پیگیری و اقدام موثر ریاست جمهوری و مجموعه‌های مردمی انقلابی در بحث واگذاری شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی به مدارس غیر انتفاعی، اظهار کرد: این مهم به دنبال طرح این موضوع در سفر رییس جمهور به استان و پیگیری آن در وزارتخانه به سرانجام رسید.

وی به فضای خوب مدارس دولتی و عدم استفاده از آن در شیفت بعد از ظهر اشاره کرد و گفت: اقدام صورت گرفته، استفاده بهینه از فضاهای موجود است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان بیان کرد: مشکل ترافیکی در سطح شهر داریم که این موضوع در مواردی نشأت گرفته از اخذ مجوز برخی مدارس غیرانتفاعی در کاربری‌های مسکونی و مناطق کلیدی و پرترافیک شهری است.

کاوسی‌امید با بیان اینکه البته اخذ مجوز اینگونه مدارس و مراکز در کاربری‌های مسکونی منع قانونی ندارد، افزود: درخواست داریم مدارس غیرانتفاعی، مراکز کنکور و موسسه‌های آموزشی استفاده بهینه از شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی را در دستور کار قرار دهند تا بخشی از مشکل ترافیکی شهر نیز رفع شود.

وی با تأکید بر اینکه موضوع استفاده از شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی باید طی نامه‌ای از سوی شورا به مدیرکل آموزش و پرورش و استاندار اعلام شود، تصریح کرد: این مورد باید در شورای آموزش و پرورش استان مطرح و سریعاً در این خصوص تصمیم‌گیری شود.