۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود

شهردار همدان هم در این جلسه ضمن تبریک روز جهانی معلولین، گفت: در زمینه مناسب سازی فضای شهر اقداماتی صورت گرفته است اما کافی نیست و با نقطه مطلوب فاصله داریم که این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

سید مسعود حسینی با اشاره به همکاری خوب شهرداری با دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مختلف یادآور شد: این همکاری ها منسجم نبوده و پراکندگی دارد و لازم است به صورت متمرکز با انعقاد تفاهم نامه صورت پذیرد .

وی یادآور شد: در حوزه حمل و نقل شهری ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد و سازمان توانیابان را نیز در این زمینه مورد نظر قرار گرفته است.

شهردار همدان تاکید کرد: لازم از کارگروه مشترکی برای همکاری سازمان بهزیستی و شهرداری بر اساس تفاهم‌نامه تشکیل و جلسات برگزار شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان نیز در این جلسه ضمن تشکر از توجه ویژه شورای شهر و شهرداری به جامعه توان‌یابان، گفت: همکاری مدیریت شهری با سازمان بهزیستی در ارائه خدمات و تسهیل در امور توان‌یابان قابل تقدیر است.

محمد مهدی شاهقدمی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت توانیابان استان و شهر همدان، اظهار داشت: بیمارستان شهید بهشتی متعلق به سازمان بهزیستی است که برای مدت دو سال مقرر شد در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد اما حدود چهارده سال است که به عنوان بیمارستان از آن بهره‌برداری می شود .

 وی اظهار داشت: لازم تمهیداتی برای برگرداندن بیمارستان شهید بهشتی به سازمان بهزیستی اندیشیده شود چرا که خود توانیابان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند