سازمان تبلیغات اسلامی هیچگونه مسئولیتی در قبال برگزاری راهپیمایی ها نداشته است

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:سازمان تبلیغات اسلامی هیچگونه مسئولیتی در قبال برگزاری راهپیمایی ها نداشته و بالطبع دخالتی هم در تعیین زمان و نحوه ی برگزاری راهپیمایی 13 آبان امسال نداشته است.

به گزارش فردای همدان، رضا ویسی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان در استان همدان اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه استان همدان یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود در راهپیمائی حماسی 13 آبان و تقابل با توطئه‌های دشمن، حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.
وی افزود: 13 آبان برای امت اسلامی ما روز مهمّی است روزی که بزرگداشت آن، اعصانیت و پوشالی بودن آمریکایی‌ها برای جهانیان ظهور می کند. چون این روز، هم تجسّم شرارت آمریکا است، هم تجسّم ضربه خوردن آمریکا و قابل مغلوب شدن آمریکا می باشد.
ویسی بیان کرد: گزارش‌های واصله از سر تا سر استان و همچنین مشاهده عینی حماسه حضور مردم شهید پرور همدان حکایت از حضوری پرشورتر از گذشته دارد که بدین وسیله از آحاد مردم فهیم، زمان‌شناس و ولایتمدار استان که با شور و شکوه بیشتر از سال‌های گذشته حماسه آفریدند تشکر نموده.
وی خاطرنشان کرد: امت شهیدپرور و انقلابی دارالایمان و دارالجهاد همدان، در پی تماس های مکرر و پیام های گسترده با اظهار ناراحتی از تصمیم اتخاذ شده و نحوه مدیریت راهپیمایی 13 آبان در همدان، به اطلاع عموم عزیزان می رساند سازمان تبلیغات اسلامی هیچگونه مسئولیتی در قبال برگزاری راهپیمایی ها نداشته و بالطبع دخالتی هم در تعیین زمان و نحوه ی برگزاری راهپیمایی 13 آبان امسال نداشته است.