شناسایی و دستگیری تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از شناسایی و دستگیری تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در استان همدان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، علی‌اکبر کریم‌پور اظهار کرد: در راستای مقابله با اقدامات خرابکارانه، تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی که تعدادی از آنها به صورت شبکه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کردند، توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به حضور مردم بصیر دارالمؤمنین همدان در محکومیت اغتشاشات و فتنه‌گران افزود: پروژه میدانی فتنه‌گران و عوامل نفوذی دشمن با حضور حماسی مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه بار دیگر با شکست مواجه شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بیان کرد: مردم ولایی و انقلابی همدان با حضور در اجتماعات مردمی و حمایت از نظام در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن آرامش و امنیت در کشور ادامه داد: با توجه به شکست دشمن در پروژه میدانی در کف خیابان، تعدادی از عناصر فریب خورده دشمن، به کارهای سخیفی از قبیل شعارنویسی‌های شبانه روی آورده‌اند تا امنیت روانی مردم را مخدوش کنند که سازمان اطلاعات سپاه با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی و دستگیر آنها شد.

کریم‌پور در پایان اعلام کرد: مردم شریف و ولایتمدار استان همدان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک امنیتی و … اخبار و گزارشات خود را به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه اطلاع دهند.