اولین رویداد کارآفرینی هم کوک در همدان برگزار می شود

مدیر گروه کارآفرینی هم کوک از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی این گروه در استان همدان خبرداد و گفت: این رویداد سه روزه در یکی از دانشگاه های همدان برگزار میشود.       به گزارش “فردای همدان”، محمدجواد وثاق با اشاره به امر مهم آموزش در بخش کارآفرینی اظهار کرد: این گروه با هدف آموزش […]

مدیر گروه کارآفرینی هم کوک از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی این گروه در استان همدان خبرداد و گفت: این رویداد سه روزه در یکی از دانشگاه های همدان برگزار میشود.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، محمدجواد وثاق با اشاره به امر مهم آموزش در بخش کارآفرینی اظهار کرد: این گروه با هدف آموزش ، رشد و توسعه کارآفرینی در میان جوانان استان همدان اقدام به برگزاری رویداد کارآفرینی نموده است.

وثاق آغاز فعالیت گروه کارآفرینی هم کسب و کار را که به اختصار هم کوک نامیده شده است را از سال ۹۴ عنوان کرد و افزود: این گروه تماش تلاش خود را به ارائه جدیدترین آموزش ها و مشاوره ها در قالب کارگاه های رایگان معطوف کرده است.

مدیر گروه کارآفرینی هم کوک عبور از آموزش تئوری و رسیدن به آموزش های عملی و تجربی را برای توسعه کارآفرینی لازم دانست و تاکید کرد: ویژگی مهم کارآفرینان فرصت شناسی است که این فرصت ها در فضاهای عملیاتی رخ میدهد.

وی برگزاری دو کارگاه ایده پردازی در چارچوب بوم مدل کسب و کار را زمینه ساز اجرای آموزش عملی و برگزاری اولین رویداد کارآفرینی هم کوک در استان همدان معرفی کرد و گفت: شرکت کنندگان این رویداد در سه روز نحوه ارائه ایده ، تمرین کار تیمی، ارتباط برقرار کردن با افراد ، اعتبار سنجی یک ایده و گام های اولیه و مورد نیاز برای شروع یک کسب و کار را در محیطی پویا و فعال می آموزند.

وثاق در ادامه زمان برگزاری رویداد سه روزه کارآفرینی هم کوک را ۲۴ الی ۲۶شهریورماه اعلام کرد و افزود: این رویداد با همکاری پارک فناوری پردیس و مرکز شتاب دهی نوآوری و بخش های خصوصی و دولتی است که درمحل دانشگاه صنعتی همدان برگزارمیشود.

وی همچنین از مورد حمایت قرار گرفتن سه تیم برتر این رویداد در صورت ادامه فعالیت آن ها خبرداد و از جوانان استان جهت کسب اطلاعات و دریافت شرایط ثبت نام دعوت به عمل آورد تا از طریق سایتwww.hamkook.net اقدام کنند.