کبودراهنگ پیشتاز در تولید غلات و احداث گلخانه

جلسه حکم رانی روستایی شهرستان کبودراهنگ با موضوع شناسایی و تقویت نقاط قوت روستایی به ریاست فرماندار کبودراهنگ و با حضورمدير کل دفترامورروستايي وشوراها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در این جلسه اظهار داشت: در این شهرستان ۱۲۸ روستا وجود دارد که بیشتر روستاها تولید کننده هستند که تولیدات روستاها به خارج از استان و حتی کشور صادر می شود این شهرستان در تولید غلات و احداث گلخانه پیشتاز است و در روستاها تولید اداوات کشاورزی نیز صورت میگیرد.
وی گفت:این شهرستان با بیش از ۹۳هزار هکتار با اولین وسعت منابع طبیعی با پوشش گیاهی مناسب است که میتوان از این منابع در حوزه پرورش زنبور عسل سرمایه گذاری گردد.
غلامی افزود: برای تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف روستاها باید تلاش کنیم و اعضای شوراها و دهیاران باید در شناسایی نقاط قوت تلاش کنند
فرماندار کبودراهنگ تاکید کرد: برای تقویت کارگاه های تولیدی در روستاها تسهیلات خوبی از سوی دولت سیزدهم پرداخت میشود که بایستی توسط ادارات ذیربط اطلاع رسانی در این زمینه گردد.
غلامی در پایان خاطرنشان کرد: روستای داق داق آباد بزرگترین روستای شهرستان از روستاهای پیشتاز در تولید خاکشیر و ادوات کشاورزی و دامپروری در استان و کشور است که باید پتانسیل این روستا تقویت شود.