آسفالت دو بلوار پرتردد زائران کربلا در همدان

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان با اشاره به آمادگی برای استقبال از زائران اربعین گفت: با توجه به حجم بالای تردد از بلوار ارتش و آیت‌الله نجفی و فرسودگی زیرساخت این محور، بلوار آیت‌الله نجفی در دو لاین رفت و برگشت تراش و روکش آسفالت شد و آسفالت بلوار ارتش نیز در حال انجام است.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، علی طهماسبیان اظهار کرد: تمام کارکنان شهرداری منطقه ۴ در واحدهای فنی و عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز بی‌وقفه در حال تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی برای زوار اربعین هستند.

وی افزود: سه بلوار بسیار مهم سردار شهید همدانی، بلوار آیت‌الله نجفی و بلوار ارتش مسیر پرتردد زائران کربلاست که شهرداری منطقه ۴ با آمادگی کامل در این محور اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان با اشاره به اینکه همه ساله شهرداری منطقه با برپایی موکب از زائران حسینی استقبال می‌کند اضافه کرد: در روزهای گذشته موکبی در بوستان نماز در حال برپایی است و به زودی آماده پذیرایی از مسافران اربعین خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به حجم بالای تردد از بلوار ارتش و بلوار آیت‌الله نجفی و فرسودگی زیرساخت این محور، در ماه گذشته بلوار آیت‌الله نجفی در دو لاین رفت و برگشت تراش و روکش آسفالت شد و هم اکنون آسفالت بلوار ارتش نیز در حال تراش و روکش است که در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

طهماسبیان گفت: اصلاح هندسی خروجی بلوار شهید روشنایی به سمت بلوار آیت‌الله نجفی و نیز احداث پارک سوار در ابتدای جاده بهار در بلوار آیت‌الله نجفی از اقدامات عمرانی به منظور تسهیل در تردد خودروهای عبوری در مسیر اربعین است که در روزهای گذشته به اتمام رسید.

وی به تعمیر روشنایی زیر پل شهید قهاری اشاره کرد و افزود: همکاران بنده هم اکنون درحال احداث اتاقک تاسیسات در این قسمت از پل هستند و تا آخر هفته جاری با کمک شرکت توزیع نیروی برق همدان مشکل عدم روشنایی در زیر پل شهید قهاری رفع خواهد شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان همچنین به بازسازی روشنایی و تجهیز و جاگذاری آلاچیق در بوستان فدک اشاره کرد و افزود: بوستان فدک در بلوار آیت‌الله نجفی موقعیت مناسبی برای استراحت و پذیرایی از زائران کربلا است و سعی کرده‌ایم خدمات رفاهی مناسبی را در این مکان ارائه کنیم.

وی گفت: ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی سیار در بوستان بزرگ فدک در بلوار آیت‌الله نجفی جانمایی و همچنین سیستم آبرسانی سرویس بهداشتی مسجد راه کربلا در بلوار سردار شهید همدانی با ۲۲ چشمه، بازسازی و تعمیر شد.

طهماسبیان در پایان با اشاره به اینکه نیروهای خدوم شهرداری منطقه ۴ در روزهای آینده با آمادگی کامل از مسافران اربعین استقبال خواهند کرد اضافه کرد: انشاءالله زائران عزیز سفر پربرکت و پر از سلامتی را در مسیر رفت و برگشت داشته باشند.