حمایت ۵۱ هزار حامی از ایتام و محسنین در همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان از حمایت بیش از ۵۱ هزار حامی از ایتام و محسنین استان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، محمدرسول شیخی‌زاده با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است اظهارکرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود، آنها را یاری کنند.

وی بیان کرد: طی پنج ماهه نخست امسال، ۷ هزار و ۵۰۰ هزار حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد که حمایت ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از ایتام و محسنین را به عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان مجموع حامیان طی سال گذشته را ۴۳ هزار و ۵۰۰ خیر عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون این رقم به بیش از ۵۱ هزار نفر افزایش‌ یافته که حمایت ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام و محسنین استان را بر عهده دارند.

شیخی‌زاده اضافه کرد: حامیان امسال ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فرزندان زیر پوشش خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند، که از این مبلغ حدود ۲۷ میلیارد تومان نقدی و بقیه به صورت کالا بوده است.

وی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد دارای شماره کارت‌ بانکی اختصاصی هستند تأکید کرد: تمام کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌ صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود.