مردم کبودراهنگ انقلابی، مقاوم و با‌ بصیرت اند

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم کبودراهنگ انقلابی، مقاوم و با‌بصیرت هستند، افزود: آن چه مولفه قدرت ملی ماست مردم متدین در صحنه‌اند، ما به نیروهای نظامی و قدرت تسلیحاتی خود افتخار می‌کنیم؛ اما مهمترین مولفه قدرت ملی ما مردم همیشه در صحنه است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، آیت‌ الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به استان همدان، ضمن حضور و دیدار با اقشار مختلف مردم کبودراهنگ، اظهار داشت: کبودرآهنگ، دارای کارنامه درخشانی در ایستادگی و دفاع از کشور است.
رئیس جمهور با بیان اینکه مردم کبودراهنگ انقلابی، مقاوم و با‌بصیرت هستند، افزود: آن چه مولفه قدرت ملی ماست مردم متدین در صحنه‌اند، ما به نیروهای نظامی و قدرت تسلیحاتی خود افتخار می‌کنیم؛ اما مهمترین مولفه قدرت ملی ما مردم همیشه در صحنه است.
وی ادامه داد: مردم ایران مسئولیت‌پذیر و آماده برای دفاع از کشور هستند و دشمن این موضوع را به خوبی می‌داند.
رئیسی با اشاره به اینکه امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست، دشمن به دنبال این است که جلوی اراده ملت ایران را بگیرد و، ما هم اراده کرده‌ایم در مقابل تمام تحریم‌ها و سختی‌ها بایستیم و با شعار «ما می‌توانیم» کار را پیش ببریم، بیان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که مردم را از انقلاب اسلامی دور کند.
رئیس جمهور بیان کرد: افتخار بنده این است که سرباز ولایت هستم.
وی عنوان کرد: به خواست مردم عزیز ایستادگی را در مقابل زیاده‌خواهان و نظامِ سلطه در دستور کار قرار دادیم و به هیچ عنوان از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.
رئیسی ادامه داد: با حضور مردم متدین هر اقدامی در کشور انجام شود تولید قدرت در کشور می‌کند.
رئیس جمهور اظهار کرد: مواردی از مشکلات این منطقه به بنده گزارش شده و باید کشاورزی در این شهرستان رونق یابد و مشکل آب وجود دارد.
وی افزود: مردم، با مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در حل مشکل آب استان مشارکت داشته باشند.
رئیسی بیان کرد: مسوولان استانی در راستای تغییر لگوی کشت اقدام کنند.
وی گفت: مسئله اوقاف و اراضی وقفی هم مورد توجه است و اراضی وقفی مسائل خود را دارد و از سازمان اوقاف می‌خواهم، سریع کارگروهی را فعال و این مسئله را با ارائه راهکارهایی حل کند.
وی خاطرنشان کرد: استاندار همدان با پیگیری و هماهنگی با راه و شهرسازی مشکلات مربوط به این حوزه را برطرف کرده و همچنان با کار انقلابی حداکثر در مدت دو ماه وضعیت و شرایطی مناسبی را برای مردم ایجاد کرد.
رئیس جمهور عنوان کرد: یکی از رنج‌های مردم شهرستان کبودرآهنگ، مشکل راه‌های مواصلاتی است.
وی افزود: راه‌های مواصلاتی شهرستان کبودرآهنگ، جزو اولویت سفر دولت است و در شورای اداری بعد از ظهر آن را مطرح خواهیم کرد.
رئیسی گفت: اولویت‌های استان شناسایی و راهکارها نیز مشخص شده‌اند، امیدواریم مصوبات سفر امروز بخشی از مشکلات را کاهش دهد.
وی تصریح کرد: توجه به دغدغه کار، ایجاد اشتغال و رنجی که نیروی تحصیل کرده از فقدان کار دارد مد نظر است.
رئیسی گفت: برای ایجاد اشتعال روستایی اعتبار اختصاص می‌دهیم.
وی اظهار کرد: سرمایه بزرگ این منطقه دلدادگی به نظام و میثاق با شهداست.