سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان به زودی معرفی می‌شود

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: حداکثر تا پایان هفته جاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معرفی خواهد شد.

علیرضا شریفی در گفتگو با خبرنگار فردای همدان، با اشاره به تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در حال حاضر مذاکرات زیادی را با چندین مربی بومی و غیر بومی انجام داده و برنامه‌های آنها را گرفته‌ایم.

وی افزود: با توجه به فرصت اندک تا آغاز مسابقات ظرف روزهای آینده با بررسی‌های کارشناسی بهترین گزینه را برای سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب خواهیم کرد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه از فرصت باقی‌مانده تا شروع مسابقات باید بهترین بهره را ببریم، بیان کرد: با توجه به سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر به دنبال بیشترین استفاده از ظرفیت بومی و صرفه‌جویی در هزینه‌های تیم‌داری هستیم.

شریفی خاطرنشان کرد: همچون سال‌های اخیر که شهرداری همدان پرچم‌داری بومی‌گرایی بوده یک تیم شایسته با استفاده از حداکثر ظرفیت بازيكنان بومی را روانه مسابقات خواهیم کرد.

وی با اشاره به حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: دیدگاه اعضای شورای اسلامی و شهردار همدان کاملا ورزشی بوده که امیدواریم با تلاش‌ها و پیگیری ریاست سازمان و مجموعه مدیران شهرداری در این فصل از رقابت‌‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور همچون گذشته برای فوتبال استان آبروداری کنیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امروز چشم هزاران فوتبالیست از نونهالان، نوجوانان و جوانان این استان به تیم فوتبال شهرداری دوخته شده و این تیم به پایگاه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در شهر تبدیل شده و با تمام توان مدیریت شهری از این سرمایه اجتماعی حمایت خواهد کرد.