حضور 300 ورزشکار در همایش صبحگاهی ورزشکاران همدان و تهران

همایش مشترک ورزشکاران استان های همدان و تهران با حضور 300 ورزشکار به میزبانی هیات ورزش های همگانی استان همدان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، در این همایش ورزشی که در فضای باز میدان قائم همدان برگزار شد، علاوه بر حضور این تعداد ورزشکار با استقبال بی نظیر عموم مردم همراه بود.
در اين همايش ورزشكاران زير نظر مربيان مطرح 2 استان همدان و تهران به انجام حركات مختلف ورزشي پرداختند.
سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان در این همایش گفت: در حال حاضر ۱۵۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی زیرنظر این هیات در سطح استان دایر است که در هر ایستگاه به صورت مجزا بین آقایان و بانوان حدود ۶۰ ورزشکار فعالیت دارند.
هادی سبزواری اظهار داشت: تمامی این ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی دارای مربیان تایید شده و باتجربه هستند و با آموزش اصولی تمرین‌های ورزشی را ارائه می‌دهند.
به گفته وی، فعالیت ورزش‌های همگانی استان همدان براساس آمارها جزو سه استان برتر کشور به شمار می‌رود و ورزش صبحگاهی همدان فعال‌ترین در غرب ایران است.
رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان اضافه کرد: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد.
وی گفت: ورزش صبحگاهی بهترین زمان برای شروع فعالیت روزمره زندگی مردم است و عامل مهمی در نشاط و شادابی ورزشکاران به شمار می‌رود.
سبزواری اظهار داشت: ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش تخصصی ندارد و تمامی رده‌های سنی می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ورزش صبحگاهی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دستگاه ورزش و هیات همگانی در سطح استان هاست.