رییس هیات فوتبال همدان:

اجازه انتقال امتیاز تیم فوتبال شهرداری به بیرون از شهر را نمی دهیم

رییس هیات فوتبال همدان گفت: اجازه انتقال امتیاز تیم فوتبال شهرداری به بیرون از همدان را نمی دهیم و قانون این اختیار را به ما داده است.

به گزارش فردای همدان، عباس صوفی اظهار داشت: تیم شهرداری با تلاش و زحمات دلسوزان فوتبال به این رده از لیگ رسیده و معتقدم اعضای شورای اسلامی شهر باید نسبت به رای خود که سرنوشت صدها استعداد فوتبال این شهر است، تجدید نظر کند.
وی اضافه کرد: تاریخ ورزش شهرداری را با فوتبال می شناسند و در این سال ها به افتخارات ارزنده در سطح ملی دست یافته که محصول زحمات مربیان استعدادپرور و درخشش بازیکنان نخبه بومی است.
صوفی با بیان اینکه باید به جای کنار گذاشتن تیم شهرداری از گردونه حمایتی شورا، راهکارهای اصولی را مدنظر قرار داد، گفت: واگذاری امتیاز شهرداری براساس قانون باید با مجوز هیات فوتبال باشد و این تصمیم را عملیاتی نخواهیم کرد.
وی افزود: جوانان مستعد فوتبال این شهر با هدف رسیدن به تیم هایی نظیر شهرداری در لیگ بزرگسالان کشور تلاش می کنند و این تیم خانه امید استعدادهای فوتبال استان است.
رییس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: شهرداری امسال یکی از کم هزینه ترین تیم های لیگ دسته اول فوتبال کشور بود و توانست با اتکا به مربیان و بازیکنان بومی به نتایج خوبی نیز دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری مبنی بر عدم تیمداری شهرداری در فوتبال کشور در اذهان عموم فوتبالدوستان خواهد ماند و امیدوارم شورا هرچه سریعتر در این تصمیم تجدید نظر کند.
وی با اشاره به اینکه راهکارهای لازم برای تامین منابع مالی تیم فوتبال شهرداری وجود دارد، یادآور شد: شهرداری با فوتبال هر هفته در آنتن های سراسری و رسانه های ملی بازتاب خبری داشت و نام همدان بارها مطرح شد در حالیکه کدام حوزه می تواند در این عرصه کشوری بازتاب این چنینی داشته باشد.
براساس قانون، هیات های فوتبال استان ها در خصوص واگذاری امتیاز تیم ها تصمیم گیرنده اصلی هستند.