امضا قرارداد استانی پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان؛

پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان از اول تیرماه با شرایط جدید

قرارداد پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان استان همدان به امضا محمود نقوی، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر بیمه دانا استان رسید.

به گزارش فردای همدان، به استناد تفاهم انجام شده از ابتدای تیرماه جاری تمام امور بیمه ای آموزش و پرورش به شرکت بیمه دانا واگذار می شود.
براین اساس از تاریخ 1401/4/1 تمامی اطلاعات بیمه شدگان از سامانه بیمه گر قبلی (آتیه سازان) حذف خواهد شد و لازم است کارکنان برای برقراری و استفاده از خدمات بیمه تکمیلی، اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را در سامانه بیمه دانا به نشانی https://apps1.dana-insurance.ir/ ثبت نمایند.
افرادی که تمایل ندارند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند، لازم نیست اقدامی انجام دهند یا مراجعه ای داشته باشند و بدیهی است از تیرماه حق بیمه از حقوق آنان کسر نخواهد شد.
براساس مفاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان، تمامی کارکنان شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) به همراه افراد تحت تکفل آنان از ابتدای تیر با پرداخت مبلغ 91600 تومان به ازای هر نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند. منظور از افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی؛ فرزندان، همسر یا همسران دائمی بیمه شده اصلی و والدین تمامی کارکنان و همسر و فرزندان کارکنان خانم می باشد.
گفتنی است: حق بیمه ماهانه مربوط به والدین تمامی کارکنان و همسر کارکنان خانم (اناث) شامل سهم دستگاه نشده و حق بیمه آنان به صورت کامل (مبلغ 275 هزارتومان) از حقوق بیمه شده اصلی کسر خواهد شد.
یادآور می شود: مهلت ثبت نام از اول تا 15 تیرماه جاری تعیین شده و امکان تمدید آن نیست. همچنین کارکنان می بایست بدون حق انتخاب، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند در غیر این صورت امکان پوشش افراد به صورت گزینشی از سوی بیمه گر میسر نبوده و هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود.