ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه دوری از قرآن مجید است

گروه جامعه: شرکت کننده رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: قرآن کتاب هدایت گر انسان‌هاست و ریشه مشکلات امروز جامعه دوری از قرآن کریم است.       به گزارش”فردای همدان” ،سجاد قراباغی، شرکت کننده رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در مسابقات قرآنی اوقاف […]

گروه جامعه: شرکت کننده رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: قرآن کتاب هدایت گر انسان‌هاست و ریشه مشکلات امروز جامعه دوری از قرآن کریم است.
 

 

 

به گزارش”فردای همدان” ،سجاد قراباغی، شرکت کننده رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان ،اظهار کرد: امسال برای پنجمین بار متوالی است که در مسابقات قرآنی شرکت می کنم و حائز رتبه های برتر شدم.

وی افزود: این دوره از مسابقات به خوبی برگزار می شود و رقابت بین شرکت کنندگان نزدیک و تناتنگ است.

وی تصریح کرد: انس با قرآن تاثیرات غیرقابل انکاری بر روی زندگی فردی و اجتماعی انسان می گذارد و باید با پرداختن بیشتر و تبلیغات وسیع تر افراد بیشتری به فعالیت های قرانی جذب شوند.

قراباغی خاطر نشان کرد: مفاهیم قرآن از دوره کودکی در ذهن افراد باقی می ماند و هر قدر در این دوره بر روی کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری شود بهتر است.

گفتنی است: سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان همدان در حال برگزاری است.