شورای شهر مصمم به نامگذاری معابر به نام مقدس شهدا است

نائب رئیس شورای شهر همدان گفت: شورای شهر مصمم به نامگذاری معابر به نام مقدس شهدای معزز است.

به گزارش فردای همدان، سعید نظری در صحن شورا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و جایگاه رفیع شهدا، افزود: معظم له در مهرماه ۱۴۰۰ تاکید داشتند که ” شهر باید به نام شهیدان مزین باشد و شوراهای شهر نیز بدانند که شهر با نام چه کسانی مفتخر می‌شود”.
نظری اضافه کرد: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و دوران پرحماسه و سراسر افتخار دفاع مقدس استفاده از اسامی شهدای ارتش، سپاه، بسیج، جهاد و تمامی کسانی که برای ثبات، آرامش و امنیت ایران اسلامی قدم برداشته و جانفشانی کردند، موضوع توجه به نامگذاری معابر شهری به نام شهدا در دستور شورای شهر است.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس در قله تاریخ افتخارآفرینی و ایثارگری انسانی قرار دارد، اضافه کرد: شهدای ما، قهرمانان جاودانه بشریت هستند و زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان از طریق نامگذاری معابر شهری علاوه بر اینکه پشتوانه اعتقادی دارد، به نوعی ادای دین و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداست.
نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: در برابر ایثار عظیم شهدا، فضاسازی شهری بنام شهدای والامقام دفاع مقدس، امنیت و سلامت کوچکترین اقدامی است که می‌توانیم برای پاسداشت حماسه آنان انجام دهیم.