نقش موثر کارگران در شکوفایی و اقتصاد کشور

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: کارگران نقش موثری در رشد و اقتصاد کشور دارند.

به گزارش فردای همدان؛ محمود مسگریان در هشتاد و هفتمین جلسه صحن شورا با اشاره به یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز کارگر، گفت: کارگران از شریف ترین اقشار جامعه هستند که با تلاش‌ شبانه روزی و صادقانه خود در راه شکوفایی اقتصادی کشور گام بر می‌دارند و در حقیقت عامل حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد و تعالی محسوب می‌شوند.
مسگریان نیروی انسانی را سرمایه اصلی نظام اقتصادی در هر کشوری برشمرد و اظهار داشت: در این بین کارگران به عنوان بازوی توسعه پایدار و سرمایه‌های اصلی اقتصاد کشور، نقش مهمی در حوزه تولید به عهده دارند که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.
وی ضمن تبریک روز کارگر به عموم کارگران ایران اسلامی به ویژه کارگران خدوم و پرتلاش مجموعه مدیریت شهری و شهرداری همدان، افزود: امید است با تعامل و همکاری همکاران در شورای اسلامی شهر بتوانیم در پیگیری مطالبات و رفع مشکلات کارگران زحمتکش شهرداری گام برداریم.
مسگریان همچنین با تبریک فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت‌الله استاد مطهری و روز معلم اظهار داشت: هنر معلمی از بهترین مشاغل جامعه بشری است که نقش موثری در تعلیم و تربیت فرزندان جامعه دارد.
مسگریان با بیان اینکه معلمان عشق و ایمان را بر دل انسان‌ها ثبت می کنند، افزود: معلمان با نشر علم کمال پیشرفت را برای جامعه به ارمغان می آورند‌ و امروزه تمامی پیشرفت و تمدن بشر مدیون زحمات این قشر از جامعه است.

وی شغل معلمی را رسالت انبیا برشمرد و اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) بزرگترین معلم بشریت است که توانست جامعه جاهلیت عربستان را نجات دهد و امروز الگوی بزرگی برای معلمان و اساتید است.