امروز پاس به مصاف شهرداری می‌رود

گروه ورزش: در آغاز فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های پاس و شهرداری همدان شهرآورد هفته نخست گروه سوم را برگزار می کنند.       به گزارش”فردای همدان” ،فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز با حضور 36 تیم در سه گروه آغاز می شود که […]

گروه ورزش: در آغاز فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های پاس و شهرداری همدان شهرآورد هفته نخست گروه سوم را برگزار می کنند.

 

 

 

به گزارش”فردای همدان” ،فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز با حضور 36 تیم در سه گروه آغاز می شود که تیم های پاس و شهرداری همدان شهرآورد هفته نخست گروه سوم را برگزار می کنند.

رضا طلایی منش سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با سابقه فعالیت در لیگ های مختلف کشور، از تجربه بالایی برای هدایت فنی تیم پاس برخوردار است و کادر فنی این تیم نیز سابقه فعالیت در لیگ های برتر و یک کشور را داشته اند.
طلایی منش امسال بدون در نظر گرفتن بازیکنان بومی و غیربومی، اساس کار خود در جذب بازیکنان جدید را توانمندی و تجربه لازم قرار داد و نفرات جذب شده توسط او سابقه بازی در لیگ های برتر و یک کشور را دارند.
رامین خسروی ، رضا حاتمی، وحید جلالی نیا، میلاد داوودی، مجید جلال پور، محمدرضا احمدی و امین کعبی ،مجید خمیسی، سیدجمال معصومی، آرمین طلایی منش، مهدی زارعی، فرشاد قاسمی، محمد مولایی ، شهرام کوثری، مسعود رمضانی، میلاد جان جان و علی داستانی بازیکنان پاس می باشند.
پاسی ها وعده صعود به لیگ یک را داده اند و با وجود اینکه هواداران این شعارها را سال های قبل نیز شنیده اند، بازهم با نگاه خوشبینانه به امید بازگشت پاس به روزهای اوج چشم دوخته اند.
در آن سوی میدان تیم شهرداری همدان به تازگی به لیگ دو صعود کرده است و در سه ماه اخیر به دور از هرگونه حاشیه توانست فهرست نفرات مدنظر خود را تکمیل کند.
هادی گل محمدی سرمربی جوان تیم فوتبال شهرداری همدان فصل قبل با کسب نتایج درخشان توانست صعود مقتدرانه به لیگ دو داشته باشد و حالا دوستداران این تیم انتظار تداوم روند موفقیت آنها را دارند.
شهرداری با بودجه ای بسیار کمتر از تیم پاس و رویکرد بومی گرایی در رقابت های لیگ دو حضور یافته است.
شاگردان گل محمدی انگیزه فراوانی برای رویارویی مقابل حریفان لیگ دویی دارند و می خواهند ثابت کنند که بومی های همدان می توانند ناجی موفقیت فوتبال این استان باشند.
با این حال نمایندگان فوتبال همدان در گروه سوم لیگ دسته دوم کشور نبرد سرنوشت سازی مقابل حریفان شمال غرب، مرکز و جنوب کشور خواهند داشت.
تیم های پاس و شهرداری همدان در گروه سوم این رقابت ها با تیم های آلومینیوم هرمزگان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیروی زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، سردار بوکان، شهرداری تبریز، هف سمنان و شاهین ماهشهر همگروه هستند.
از بین این تیم ها، شهرداری همدان و شاهین بوشهر به تازگی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرده اند، آلومینیوم هرمزگان و پاس همدان تیم های سقوط کننده لیگ یک هستند، کارا شیراز، هف سمنان و شاهین شهرداری بوشهر نیز جزو تیم های صعود کننده سال قبل به مرحله دو لیگ دسته دو به شمار می روند.
سایر تیم ها نیز از فصل گذشته لیگ دو ماندنی شده اند تا گروه سوم این رقابت ها در فصل جاری نبرد تیم های قدرتمند محسوب شود.
براساس دیدگاه کارشناسان، تیم های شاهین شهرداری بوشهر، کارا شیراز، شهرداری تبریز و هف سمنان حریفان اصلی نمایندگان فوتبال همدان در لیگ امسال هستند.