اداره کل تبلیغات اسلامی بعنوان برتر کشوری شناخته شد

اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان به عنوان یکی از استان های برتر و مورد تجلیل ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی کشور قرارگرفت.

به گزارش فردای همدان، در نشست مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی استانها که با حضور ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت الاسلام  قمی برگزار شد اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان  به عنوان یکی از استان های برتر و مورد تجلیل ریاست  محترم سازمان تبلیغات اسلامی کشور قرارگرفتند.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در این باره اظهار داشت: در این راستا و شاخضه ها می بایست متناسب با زیست بوم منطقه ای استان و شرایط کشور، نظام اسلامی و اقتضائات خاصی که در فضای کشور، سطح بین‌الملل و جهان اسلام وجود دارد، رویکرد سازمان باید ارتقا پیدا کند.

وی افزود: در نشست سراسری مدیران تبلیغات اسلامی کشور شاخصه های مهمی که استان همدان را به عنوان یکی از استان های برتر قرار داده میتوان به عنوان شاخصه های ذیل اشاره کرد:

1-الگوی تشخیص درست  بر اساس زیست بوم استان

2- بکارگیری نیروهای جوان و اندیشمند وانقلابی در مسولیت های شهرستانی و حتی عملیات های ویژه

3-شبکه سازی ساختارمند نیروی انسانی

4-الگوی استفاده از ظرفیت مردمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

5- استفاده از ظرفیت بانوان فرهیخته و نخبه در قالب ستاد نهضت پیشرفت بانوان در سطح استان

6- مطالعه و بررسی  الگواره تمدنی استان

7-طراحی و تدوین ریز برنامه های 1401 براساس تشخیص درست از زیست بوم استان با اولویت های راهبردی

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در ادامه افزود:توجه به زیست بود و طراحی الگوهای عملیاتی بر پایه زیست بوم استان و زیست بوم شهرستان ها، و البته الگوی متعالی راهبری زیست بوم که با به کارگیری مدیران جوان و نخبه در شهرستان های استان محقق شد و مسئولان ادارات  سازمان از ظرفیت نخبگانی انتخاب شدند که بتوانند این زیست بوم را راهبری بکنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت:  به میدان آوردن مردم در عملیات های مختلف هم حوزه سیاست گذاری و طراحی هم در حوزه کنشگری اجتماعی در عملیات های فرهنگی از ظرفیت های خوبی بود که از ظرفیت های راهبران زیست بوم شهرستان ها مورد توجه و جدیت قرارگرفته بود که خصوصا ورود بانوان درحوزه کنشگری اجتماعی در قالب ستاد نهضت پیشرقت بانوان.

وی گفت: این محور ها جزو اهم محور هایی بود که جزو شاخصه های ارزیابی استان ها مورد توجه معاونت های مختلف تخصصی ستاد مرکزی سازمان تبلیغات در استان همدان قرارگرفت.

حجت الاسلام نظیری در پایان افزود: امید وارهستیم این افتخاری که برای استان همدان به وجود آمد،که درواقع نتیجه و دست آورد یک خرد جمعی و کاروانیستی یک جمعی که با تکیه و کمک توان واقعی مردم که نقش آفرینان اصلی این میدان هستند توانستند این مسیر را دنبال کنند و انشالله این مسیر با قوت و قدرت بیشتری هم ادامه پیدا خواهد کرد.