نتایج مسابقات شطرنج اپن ابن سینا تا پایان دور هفتم

گروه ورزش: نتایج مسابقات شطرنج اپن ابن سینا تا پایان دورهفتم اعلام شد .   به گزارش “فردای همدان”، تا پایان دور ششم در جدول A هووانس گابوزیان با امتیاز 6 از کشور ارمنستان ، الکسی شیرو با 5/5 امتیاز از کشور لتونی ،هویک های راپتیان با 5 امتیاز از کشور ارمنستان ، ،ویتالی برنا […]

گروه ورزش: نتایج مسابقات شطرنج اپن ابن سینا تا پایان دورهفتم اعلام شد .

 

به گزارش “فردای همدان”، تا پایان دور ششم در جدول A هووانس گابوزیان با امتیاز 6 از کشور ارمنستان ، الکسی شیرو با 5/5 امتیاز از کشور لتونی ،هویک های راپتیان با 5 امتیاز از کشور ارمنستان ، ،ویتالی برنا تسکی با 5 امتیاز از اکراین و مسعود مصدق پور از خراسان رضوی با 5 امتیاز جزء پنج نفر برتر تا این دور هستند.

در گروه B که به روش شتاب برگزار میشود رضا روز بیان با 5/6 امتیاز از تهران ، سجاد موسوی جد با 5/5 امتیاز از خراسان رضوی ، علی نصیری با 5/6 امتیاز از اصفهان ، ایلیا زمردیان با 6 امتیاز از تهران و شایان رحمتیان با 6 امتیاز از همدان جزء پنج نفر برتر تا این دور هستند .

شایان ذکر است مسابقات شطرنج اپن ابن سینا با رقابت 326 شطرنج باز از 15 کشوربه روش سوئیسی به میزبانی همدان در در سالن شش هزار نفری همدان در حال برگزاری است.

در این رقابت ها 265 شطرنج باز مرد و 45 شطرنج باز زن در دو جدول A و B تا نهم شهریور ماه جاری پیکار می کنند. در این رقابت ها 11 استاد بزرگ، هشت استاد ملی، هفت استاد فیده، یک استاد ملی بانوان و یک استاد فیده بانوان شرکت دارند و همدان میزبان شطرنج بازان کشورهای ارمنستان، آذربایجان، برونئی، دانمارک، گرجستان، عراق، قزاقستان، لتونی، هلند، روسیه، تاجیکستان، ترکیه، اوکراین و آمریکا است.